চাহ আৰু চাহৰ কাপ
শিক্ষাৰ্থীৰ
দল এটাই তেওঁলোকৰ শিক্ষাগুৰুক এদিন দেখা কৰিবলৈ গ’ল৷ বহুদিনৰ মূৰত মৰমৰ ছাত্ৰসকলক
লগ পাই শিক্ষকজন আনন্দত আত্মহাৰা হৈ উঠিল৷ পৰম উৎসাহেৰে তেওঁলোকে কথা পাতিবলৈ
আৰম্ভ কৰিলে৷ কথা পাতি থাকোঁতে শিক্ষকজনে এসময়ত মন কৰিলে- ছাত্ৰসকলৰ বক্তব্যত
আনন্দ আৰু উদ্যম ক্ৰমাৎ অদৃশ্য হৈছে আৰু তাৰ ঠাইত জীৱনৰ প্ৰতি অভিযোগ তীব্ৰতৰ হৈ
পৰিছে৷ চাকৰি,ধন-সম্পত্তি,ঐশ্বৰ্য-বিভূতি,সামাজিক মৰ্যাদা-এইসকলো দিশতে
অসন্তুষ্টিৰ ছাপ স্পষ্টৰূপত দেখা গৈছে৷
মনতে কিবা এটা ভাবি শিক্ষকজন বহাৰ পৰা উঠি গ’ল৷ ছাত্ৰসকল বহি থাকিল৷
কিছুসময়ৰ
পিছত শিক্ষকজন উভতি আহিল৷ তেওঁৰ হাতত বিভিন্ন আৰ্হিৰ,নানাৰঙী কেইটামান কাপ দেখা গ’ল৷
তেওঁ ছাত্ৰসকলৰ সমুখৰ ঘূৰণীয়া মেজখনত কাপকেইটা থ’লে৷ কাপকেইটা আগত ৰাখি শিক্ষাগুৰুয়েনো নতুন কি শিক্ষা দিয়ে,তাৰে বুজ ল’বলৈ আটাইকেইজন ছাত্ৰ ব্যগ্ৰ হৈ পৰিল৷
তেওঁ ছাত্ৰসকলৰ সমুখৰ ঘূৰণীয়া মেজখনত কাপকেইটা থ’লে৷ কাপকেইটা আগত ৰাখি শিক্ষাগুৰুয়েনো নতুন কি শিক্ষা দিয়ে,তাৰে বুজ ল’বলৈ আটাইকেইজন ছাত্ৰ ব্যগ্ৰ হৈ পৰিল৷
কাপকেইটালৈ আঙুলিয়াই শিক্ষাগুৰুৱে ক’লে-“চাহক যদি জীৱন বুলি ধৰা,তেন্তে ধন-সম্পত্তি,চাকৰি আৰু সামাজিক মৰ্যাদা-এইবোৰ
হ’ব
চাহ থ’বলৈ
ব্যৱহৃত হোৱা একো একোটা কাপ৷ চাহ খোৱাটোহে তোমালোকৰ উদ্দেশ্য৷ কিন্তু চাহ খাবলৈ
এৰি ভালতকৈও ভাল কাপ বিচৰাতহে তোমালোক এতিয়া ব্যস্ত হৈ পৰিছা ৷ মনে বিচৰা কাপটো
হাতত লৈও তোমালোকে কাপটোতেই দৃষ্টি নিবদ্ধ ৰাখিছা,সমস্ত মনোযোগ কেন্দ্ৰীভূত কৰিছা ।
চাহৰ প্ৰকৃত সোৱাদ ল’বলৈ
পাহৰি গৈছা৷ তেনেকুৱা হ’ব
নালাগে৷ কাপ বিচৰাতে আত্মবিভোৰ নহ'বা। চাহকণৰো সোৱাদ ল’বলৈ শিকিবা মোৰ ছাত্ৰসকল৷"
Comments
Post a Comment